سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی وکیل خوب تهران در زمینه های مختلف

وکیل متخصص ملک (Specialist real estate lawyer)به عنوان متخصص املاک و بر پایه دانش تجربه لازم برای مشاوره خرید مشاوره فروش مشاوره وام در کلیه معاملات املاک فعالیت می کند و قادر به بررسی تمامی قراردادهای مربوط به خرید و فروش ملک می باشد.

حضور وکیل متخصص ملک در فروش و خرید املاک به حدی اهمیت دارد که در برخی از کشورها نیز برای هرگونه خرید و فروش افراد را ملزم به تن وکیل متخصص می‌کنند تا از درگیری‌های بعد از معاملات پیشگیری شود

چرا به وکیل متخصص ملک نیاز داریم؟

شما به کمک وکیل فروش ملک می توانید مدیریت هزینه های خود را با اطمینان خاطر به وی بسپارید. چون خرید و فروش املاک هر دو دارای تراکنش های مالی بالایی هستند که ممکن است مردم در حالت عادی در خصوص معاملات ملکی آشنایی نداشته باشند و یا وکیل میتواند در خصوص شرایط وام مسکن یا تعهدات آن به کمک خریدار بیاید در صورتی که تخصص مردم بسیار در این زمینه محدود است و در این حالت وکیل به خوبی می تواند تصمیم بگیرد که آیا شما در موقع خرید و فروش ملک نیاز به وام دارید یا نه


وکیل متخصص ملکی چیست


یکی دیگر از بهترین وکیل دادگستری تهران می‌توان به وکیل امور ملکی شرکت که مانند هر وکیل دیگری دارای مدارک حقوق می باشد و در آزمون های وکالتی شرکت کرده و قبول شده است و به دلیل تخصص و تجربه ای که در زمینه املاک دارند میتوان به عنوان یک مشاوره خرید ،مشاوره فروش و مشاوره وام در معاملات به شما کمک کند .حتی گاهی مواقع برخی از وکلای املاک به عنوان کارآموز در برخی از بنگاه های املاک و مستغلات فعالیت می کنند تا امور ریز و درشت قوانین ملکی بیشتر آگاهی پیدا کنند.

به طور کلی وکیل فروش ملک می تواند به عنوان نماینده خریدار یا نماینده فروشنده در معاملات ملکی خدماتی نظیر پیشنهاد مذاکره ،تنظیم قرارداد ،تکمیل قرارداد، خرید ملک، فروش ملک را انجام دهد و نیازی به نمایندگی املاک ندارد.


در بخش معاملات چندین متخصص ملکی ممکن است درگیر یک معامله باشند این متخصصین نسبت به یکدیگر وجه تمایزاتی دارند که در اینجا به این وجه تمایزات می پردازیم.


  • وکیل ملکی که به نمایندگی از خریدار یا فروشنده وارد عمل شده است و کیل املاک گفته می شود که در واقع برای جلب اطمینان مشتری و حفظ منافع مشتری در واقع وارد عمل میشود.

  • وکلای که برای اعطای وام و یا رهن فعالیت می کنند.

  • وکلایی که حیطه اختیارات آنها محدود می باشد و در واقع به عنوان وکیل پایان کار هستند و هیچگونه نمایندگی از طرف خریدار و فروشنده نمی باشد.


وکیل متخصص ملک چه کاری انجام میدهد؟


بر اساس وظایفی که به وکیل سپرده می‌شود و کیل معمولا بخشی از نقل و انتقالات ملک را انجام می دهند وکیل به عنوان فروشنده وارد عمل میشود گاهی به عنوان نماینده خریدار حضور پیدا می کند. همچنین در برخی مواقع به عنوان وام دهنده و یا وکیل پایان کار حضور خواهد داشت.


هزینه وکیل متخصص ملک چقدر است


هزینه های وکیل ملکی بر اساس موقعیت مکانی شما می تواند متغیر باشد. البته گاهی برخی از وکلا خدمات مشاوره حقوقی و یا اخذ وکالت به صورت ساعتی وارد عمل می‌شوند و برخی دیگر هزینه های ثابت دارند .معمولاً وکیل که از ابتدای امر شما را همراهی کند نسبت به وکیلی که در قسمت پایان کار با شما همراه باشد بیشتر خواهد بود. ولی در اغلب موارد بیشتر هزینه های وکلا به صورت توافقی بین خریدار و فروشنده پرداخت میشود. ولی به هر حال بهتر است تا از یک نماینده قانونی در زمینه خرید و فروش ملک و املاک و مستغلات استفاده کنید .چرا که قوانین و مقررات آشنایی بیشتری دارند .ضمن اینکه ممکن است شما در دام افراد سودجو بیفتید که با کمک وکیل می توانید از آسیب های ناشی از تقلب و یا کلاهبرداری های سودجویان خودداری کنید و درواقع با حداقل هزینه ?میتوانید معامله مطمئنی را پشت سر بگذارید.